Met onderhoudsabonnementen krijg je meer grip op de werkplaats, ontvang je maandelijkse inkomsten en bouw je aan langdurige relaties met tevreden klanten.
365 Dagen Mobiel ondersteunt je hierbij met slimme software, marketing en persoonlijke ondersteuning, zodat je moeiteloos onderhoudsabonnementen kunt aanbieden aan je klanten.
Meer grip op de werkplaats door vooruit plannen van onderhoud.
Met abonnementen genereer je een maandelijks terugkerende bron van inkomsten.
Met een abonnement leg je een goede basis voor langdurige relaties met tevreden klanten.
Onze software neemt een groot deel van de administratieve handelingen voor je weg.
Ben jij een garagehouder die op zoek is naar een slimme manier om meer grip te krijgen op jouw werkplaats? Met 365 Dagen Mobiel bied je jouw klanten een onderhoudsabonnement waarmee ze onbezorgd blijven rijden.
Voor jouw garage betekent dit niet alleen een extra service, maar ook meer zekerheid en stabiliteit. Je creëert een maandelijkse inkomstenstroom en een gelijkmatige werkdruk, omdat onderhoud beter verspreid wordt over het jaar. Klanten die een occasion bij jou kopen, komen bij jou terug voor het onderhoud aan hun auto. Zo bouw je aan vertrouwen, bied je klanten gemak en creëer je een trouwe klantenkring die altijd op jou kan rekenen.
Kortom: meer grip op je werkplaats, tevreden klanten en een stabiele omzet. Een win-win!
Laat hieronder je gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk
contact met je op om een demonstratie van het product in te plannen.
Jij bepaalt hoe je abonnementen passen bij jouw bedrijf. Wij adviseren, maar jij behoudt regie over prijs en inrichting.
Samen stellen we de software en abonnementsmodules zo in dat ze naadloos aansluiten op jouw werkwijze.
Het maandelijkse abonnementsgeld ontvang je direct op je bankrekening, zonder dat je hier iets voor hoeft te doen.
Flyers, vouchers, banners, e-mailmarketing, websitepagina's en meer. Inclusief huisstijl elementen van jouw bedrijf.
Doordat we al meer dan 10 jaar ervaring hebben met abonnementen, kunnen we je overal mee helpen.
Maandelijkse incasso en berichtgeving bij klanten gebeurt volledig automatisch.

"Waarom wij gestart zijn met 365 Dagen Mobiel? Tegenwoordig brengt goed onderhoud de nodige kosten met zich mee en dankzij het onderhoudsabonnement kunnen klanten deze kosten spreiden. Bij Broens Autoservice streven we naar een lange en duurzame klantenrelatie; iets waar een abonnement ideaal voor is. Daarnaast geeft het onze klanten rust en zekerheid dat hun voertuig altijd op tijd en goed onderhouden blijft. Ook bij het bijvullen van vloeistoffen of vervangen van een lamp, kan de klant langskomen en zijn ze snel weer geholpen doordat dit ook in het abonnement zit.
Wij zien tevreden klanten die gebruik maken van het abonnement en we hopen in de toekomst meer van onze klanten aan te sluiten bij 365 Dagen Mobiel."
Wij zijn Mike en Jack van Donselaar, vader en zoon, en samen hebben we 365 Dagen Mobiel opgericht. Vanuit onze gedeelde passie voor auto’s en een duidelijke missie: mobiliteit toegankelijker en zorgelozer maken voor zowel consumenten als servicepartners.
Met onze gecombineerde ervaring – Mike in IT-oplossingen en Jack als garagehouder – begrijpen we precies wat er nodig is. Zo konden we een platform creëren dat naadloos aansluit op de praktijk.
Bij alles wat we doen, staan onze kernwaarden centraal:
