365 Dagen Mobiel streeft naar toekomstwaardige mobiliteit voor iedereen en gelooft dat dit begint bij goed onderhoud. Met een onderhoudsabonnement ga je voor een duurzame relatie. Jouw auto is belangrijk voor ons en samen met jouw autobedrijf doen we er alles aan om deze in topconditie te houden. Zodat jij veilig & vertrouwd en met veel plezier kan autorijden!
Toekomstwaardig
Het uitstellen van onderhoud aan de auto met de bijbehorende gevolgen veroorzaakt een hogere belasting van het milieu. Denk hierbij aan vastlopende remmen en verhoogde uitstoot. Door eersteklas onderhoud wordt dit tot het minimum beperkt. Zo draag je met je brandstofauto van nu ook al je steentje bij aan de toekomst van morgen. Toekomstwaardig noemen we dat!
Wij bieden autobedrijven een laagdrempelige manier om te innoveren zonder dat ze hun eigen identiteit verliezen.
We gaan voor een samenwerkingsverband met gepassioneerde ondernemers die kwaliteit, eerlijkheid en betrouwbaarheid hoog in het vaandel hebben staan.
Vertrouwen is het fundament van de duurzame relatie waar wij naar streven. Zowel met autobedrijven en automobilisten.
Alleen ga je sneller, samen kom je verder.
Wij zijn Jack en Mike van Donselaar, vader en zoon, en we hebben samen 365 Dagen Mobiel opgericht. Wij geloven dat goed auto-onderhoud het fundament is om mobiliteit te garanderen. Met een onderhoudsabonnement bij een vertrouwd autobedrijf is onderhoud gewoon geregeld, zodat automobilisten onbezorgd kunnen autorijden, 365 dagen per jaar.
"Sinds 2015 werk ik al met onderhoudsabonnementen voor verschillende auto's. Veel van onze klanten vinden het prettig dat hun auto goed wordt onderhouden voor een vast bedrag per maand en dat zij altijd bij ons terecht kunnen.
Steeds meer klanten maken gebruik van ons abonnement waardoor er een nieuwe uitdaging ontstaat, hoe regel je dit administratief? Ik heb Mike gevraagd of het niet mogelijk was om voor de administratie software te ontwikkelen. Deze software is inmiddels ontwikkeld met de nieuwste technieken op het gebied van IT waardoor de mogelijkheden eindeloos zijn.
Voor mijn bedrijf is het een geniale uitbreiding van mijn diensten waardoor er, behalve een vaste maandelijkse geldstroom, ook meer rust in de werkplaats is ontstaan."
"Nadat Jack mij vroeg om software te ontwikkelen, kroop ik achter mijn computer en begon ik met programmeren. Flink wat regels code en koppen koffie later was er dan de allereerste versie die inzetbaar was voor JD Autoservice.
Wij wilden andere bedrijven ook laten profiteren van het onderhoudsabonnement met de bijbehorende software en besloten daarom het systeem door te laten ontwikkelen.
Jack en ik kunnen met trots zeggen samen het product: ‘365 Dagen Mobiel’ aan te kunnen bieden aan bedrijven in de autobranche!"